Website-Leads bezoekersrapport

Stap 2: U ontvangt een bezoekersrapport

Wanneer een relevante bezoeker uw website bezoekt, maakt Website-Leads hiervan een bezoekersrapport.

In dit Website-Leads bezoekersrapport leveren wij de volgende gegevens:

  • bedrijfsnaam
  • contactpersoon
  • adres
  • vestigingsplaats
  • overige handelsnamen
  • branche-omschrijving
  • bedrijfskenmerken
  • website
  • e-mailadres
  • telefoonnummer(s)
  • social media bedrijfsprofielen
  • bezochte websitepagina’s
  • duur van websitebezoek

Bron van het bezoek

Website-Leads geeft aan waar de bezoeker vandaan is gekomen. Dit kan bijvoorbeeld zijn vanuit Google, uw social media pagina of een site waarop u adverteert.

Komt er een lead binnen vanuit uw
e-mailcampagne?

Komt er een lead binnen vanuit een klik in een e-mail, dan verstuurt Website-Leads zelfs de contactpersoonsgegevens mee in het bezoekersrapport! Leads die binnenkomen vanuit uw e-mailcampagne ontvangt u onbeperkt zonder extra kosten (hier zit geen limiet aan).

Komt er een lead binnen vanuit een klik in een e-mail, dan verstuurt Website-Leads zelfs de contactpersoonsgegevens mee in het bezoekersrapport! Leads die binnenkomen vanuit uw e-mailcampagne ontvangt u onbeperkt zonder extra kosten (hier zit geen limiet aan).

Eenvoudig online leads genereren en opvolgen

Na het bezoek ontvangt u een rapport per e-mail en in uw eigen Mijn DATA-collectief account. U kunt uw warme leads dus direct opvolgen en potentiele klanten benaderen met een passend aanbod.

Alleen leads ontvangen die voor u interessant zijn

Wat is voor u een relevante bezoeker? En wat is een interessante lead voor u? Dit wordt vooraf bepaald met behulp van op maat-gemaakte filterinstellingen voor uw website. Zo ontvangt u alleen leads die voor u interessant zijn. Het aantal leads is maandelijks aan te passen.

Ga verder naar stap 3: Opvolgingsprite-right van online leads

4.6/5 - (22 stemmen)